dimecres, 27 de febrer del 2013

75 años del bombardeo fascista que arrasó Alcañiz. Homenaje a las victimas.


https://www.facebook.com/events/134760576700731/?notif_t=plan_user_invited


  • Plaza «3 de Marzo», Alcanyiz, Baixo Aragón, Aragón.
  • Este próximo domingo 3 de marzo se cumplen 75 años del bombardeo fascista que arrasó Alcañiz. Nada más y nada menos que 75 largos años de olvido, desmemoria y de recuerdo voluntariamente borrado. Los horrores que conoció el pueblo de Alcañiz aquel día quedaron sepultados por una lógica de guerra que aplastaría, hasta nuestros días, cualquier intento de hacer justicia a las víctimas.

    La Cucha Independentista sin embargo se niega a olvidar; el bombardeo de Alcañiz fue uno de los peores ataques que ha sufrido nuestro pueblo a lo largo de su historia y como tal ha de ser recordado. Por ello Puyalón de Cuchas y Purna estarán este domingo en la capital bajoaragonesa homenajeando a las víctimas con un acto simbólico en la «Plaza 3 de Marzo» de Alcañiz a la que invitamos a acudir a todo el mundo a las 12 de la mañana. Para que el pasado no se olvide, para que se haga justicia, para que nos ilumine el presente.

    --

    75 anyadas d'o bombardeyo faixista que estricalló Alcanyiz

    Iste venient domingo 3 de marzo se cumplen 75 anyadas d'o bombardeyo faixista que estricalló Alcanyiz. Ya en fa 75 anyos d'ixubliu, desmemoria y d'alcordanza voluntariament esborrada. As horrors que conoixió o lugar d'Alcanyiz aquell diya quedoron en a fuesa por una lochica de guerra que escacharía, dica os nuestros diyas, qualsiquier prebatina de fer chusticia con as victimas.

    A Cucha Independentista manimenos se niega a ixublidar; o bombardeyo d'Alcanyiz estió una d'as piors enrestidas que ha sufriu o nuestro pueblo a lo largo d'a suya historia y como tal ha d'estar remerau. Por ello Puyalón de Cuchas y Purna serán iste domingo en a capital baixoaragonesa homenacheando as victimas con un acto simbolico en a «Plaza 3 de Marzo» d'Alcanyiz en a que convidamos a acudir a todas y totz a las 12 d'o maitín. Ta que o pasau no s'ixublide, ta que se faiga chusticia, ta que nos alumbre o present.