divendres, 20 de febrer del 2015

Rosa Regàs: Invitacions a la presentació "Una llarga adolescència", a la Llibreria BERNAT



Companyes i Companys, l'escriptora i amiga Resa Regàs ens envia 
la següent informació sobre el seu nou treball: 

Queridos amigos, os mando una invitación a la presentación de mi último libro, Una larga adolescencia que, de algún modo, es la continuación del anterior sobre mi  infancia, Entre el sentido común y el desvarío.
Me encantaría que todos pudierais venir pero entiendo que no siempre es posible, ni mi intención ha sido pedíroslo.
De hecho, esta invitación es un pretexto para que sepáis de mí y yo me dirija a vosotros, a los que veo con asiduidad  y a los que por diversas razones veo muy de tarde en tarde, y os envíe a todos mi recuerdo y mi cariño sinceros, y un fuerte abrazo,

Estimats amics, us envio una invitació per la presentació del meu últim llibre, Una llarga adolescència, que d’alguna manera es continuació de l’anterior sobre la meva infància, Entre el seny i la rauxa.
M’agradaria que tots poguéssiu venir però entenc que no sempre es possible ni la meva intenció ha sigut demanar-vos-ho.
De fet, la invitació es un pretexta perquè sapigueu de mi i jo em dirigeixi a vosaltres, els que veig sovint i els que per diverses raons només de tant en tant, per enviar-vos a tots el meu record i el meu carinyo sincers, i una forta abraçada,

Rosa Regàs