dimecres, 22 de juny del 2016

El Conceyu de Grau aprueba adherise a la Querella Arxentina.



El Conceyu de Grau aprueba adherise a la Querella Arxentina.

Nel plenu celebráu na tarde d'esti martes 21 de xunu, el Conceyu de Grau decidió participar como parte na Querella Arxentina pa denunciar los casos de cargos y ciudadanos moscones que sufrieron la represión franquista. Votaron a favor de la propuesta IX y PSOE, mentes que PP abstúvose y Foro nun acudió al plenu.
D'esta manera, Grau súmase a Llangréu, Mieres y Castrillón como conceyos asturianos participantes na Querella nun procesu entamáu pola Ceaqua (Coordinadora Estatal d'apoyu a la Querella Arxentina) que se ta espardiendo per ciudaes y conceyos de tol Estáu español.


El Concejo de Grado aprueba adherise a la Querella Argentina.

En el pleno celebrado en la tarde de este martes 21 de junio, el Concejo de Grado ha decidido participar como parte en la Querella Argentina para denunciar casos de cargos y ciudadanos moscones que han sufrido la represión franquista. Han votado a favor de la propuesta IX y PSOE, mientras que PP se ha abstenido y Foro en un acudió al pleno.
De este manera, Grado se suma a Langreo, Mieres y Castrillón como concejos asturianos participantes en la Querella en un proceso organizado por la Ceaqua (Coordinadora Estatal de apoyo a la Querella Argentina) que se está esparciendo por ciudades y concejos de todo el Estado español.